dinsdag 22 november 2016

horen , zien en zwijgen

kaart is 10,5 cm x 14, 8 cm
daarop heb ik een scrappapier geplakt van 10 x 14,3 cm geplakt
hier heb ik weer een blauwe strook van 6 x 14,8 cm geplakt
met in de rechterbovenhoek 3 pareltjes
ik heb van oranje papier een cirkel geplakt
daarop heb ik weer een rood papier geplakt van 9,3 x 7,8 geplakt
daarop weer een stempel afdrukt van 8,8 x 7,3 geplakt
stempel afdrukt heb ik van pinterest gehaald
stempeldruk heb ik ingekleurd met derwent kleurpotloden
en uitgedoezeld met doezelaars en reukloze terpentine
op de oranje cirkel heb ik weer 2 blader takken en een bloemetje geplakt
ik heb zelf de worden geschreven en toen mooi sierlijk uitgeknipt

materialen die ik op de kaart gebruikt heb zijn :
  • kaart karton : blauw , rood , licht blauw , wit en oranje
  • Creatables : LR1068
  • pareltjes : PI4501
  • het takje en de bloem is van Joy ( weet alleen de nummers niet meer)

tot ziens
groetjes jolanda bongers

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen